Livestreamer fotballfinalen

fot

Onsdag er Munkerud sine fotballgutter klare for den store skolecupfinalen mot Kringsjå skole. Dælerenga kunstgress på Grunerløkka er pyntet opp til fest. Kunstgresset er nyvannet og hele 7.-trinn på Munkerud kommer for å heie frem de blå.

-Gutta har fått strengt beskjed om å drikke godt med vann og la beina hvile i dag. I morgen kan vi love full fart fra første sekund, sier trener Jonna Sæther som ikke vil røpe noe laguttak eller taktikk.

-Hvordan vi kommer til å angripe får dere se i morgen, men jeg kan si såpass at det vil komme noen overraskelser.

Nytt for året er livesending av finalen. Munkerud skole sin utegående reporter, Knut Mindrebø,  vil få med seg hvert eneste spark på ballen. Dessuten vil det bli intervjuer med spillere og trener, og reaksjoner rett etter kampen.

-Mitt ønske er at alle skal få med seg denne festen. Sitter du fast på jobb er det bare å logge seg inn på facebook-siden til Munkerud skole. Dette må du ikke gå glipp av, sier Knut.

Få med deg festen på Munkerud skole sin Facebook-side fra klokka 11.15.