Velkommen til nytt skoleår!

21. august braker det hele løs, med første offisielle skoledag for alle trinn, klasser og elever.
Elever på 2.-7. trinn begynner til vanlig tid klokken 08.30, mens våre nye førstetrinnselever møter i skolegården klokken 10.00. Da er det vel noen som er ekstra spent, både barn og voksne.

Munkerud AKS har hatt en flott oppstart, og det ser ut som vi stort sett har blide, glade og trygge barn på huset. Det er godt å se. Munkerud har også hatt Sommerskolen Oslo som "gjest" i uke 32, noe som mange av våre egne elever har gledene av å delta på. Gode tilbud, morsomme kurs og godt samarbeid med lærere og assistenter på Sommerskolen. I uke 33 begynner nok enda flere elever fra 1.-4. trinn på AKS, mens lærerne har planleggingsdager.

Velkommen til Munkerud skole og skoleåret 2017/18!